
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحهای منتقل میشوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟
لطفاً ایمیلهای اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیلهای ارسال شده به حسابهای کاربری gmail گاهی spam میشوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال میشود نه خود رمز.
آیا برای خرید از کالاسلر، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید.
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، با شماره 09144085515 تماس حاصل فرمائید.
برای خرید عمده با قیمت مناسب چه کار کنم؟
با شماره 09144085515 تماس حاصل فرمائید.
چگونه به وب سایت شما اعتماد کنم؟
کالاسلر علاوه بر سابقه چند ساله در زمینه فروش نوشت افزار و اداری ، دارای نماد اعتماد زرین پال میباشد، لذا با اطمینان خاطر میتوانید سفارش خود را ثبت نمایید.
برای استعلام قیمت و درخواست پیش فاکتور تماس بگیرم؟
خیر. شما میتوانید قیمت های سایت را بررسی نموده و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.
می توانم خرید خود را به صورت حضوری انجام دهم؟
خیر. در حال حاضر امکان خرید حضوری وجود ندارد.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید تماس بگیرم؟
خیر. پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما آغاز خواهد شد و در صورت نیاز، کارشناسان فروش کالاسلر با شما تماس خواهند گرفت.
آیا می توان آدرس و نام شخص دیگیری را جهت دریافت سفارش ثبت نمود؟
بله. در زمان نهایی سازی سفارش میتوانید اطلاعات جدیدی برای ارسال سفارش ثبت نمایید.
آیا می توانم به اطلاعات خرید های قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
نحوه پرداخت وجه سفارشات چگونه است؟
پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شتاب
آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب بانکی کسر شده باشد؟
به ندرت ممکن است در زمان انجام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این حالت خود بانک مغایرتها را بررسی و مرتفع کرده و مبلغ را حداکثر تا ۷۲ ساعت به صورت خودکار به حساب کاربر باز می گرداند.
درگاه بانک، کارت بانکی مرا قبول نمی کند، چه کار کنم؟
اطلاعات کارت خود را مجددا بررسی کنید تا صحیح باشد. اگر دوباره قبول نکرد، موارد زیر را امتحان کنید.
- استفاده از کارت بانکی دیگر
- خاموش روشن کردن مودم
- درگاه بانکی دیگری را انتخاب کنید
- در ساعاتی دیگر، امتحان کنید
آیا می توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
قصد خرید عمده دارم ولی از کیفیت محصولات مطمئن نیستم، چه کار کنم؟
برای این منظور شما میتوانید از محصولات درخواستی به تعداد کم خریداری نمایید، پس از وصول و بررسی کیفیت محصولات، اقدام به ثبت سفارش عمده نمایید.