سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

بله، با شماره 09144085515 تماس حاصل فرمائید.

با شماره 09144085515 تماس حاصل فرمائید.

کالاسلر علاوه بر سابقه چند ساله در زمینه فروش نوشت افزار و اداری ، دارای نماد اعتماد زرین پال می‌باشد، لذا با اطمینان خاطر می‌توانید سفارش خود را ثبت نمایید.

خیر. شما میتوانید قیمت های سایت را بررسی نموده و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.

خیر. در حال حاضر امکان خرید حضوری وجود ندارد.

خیر. پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما آغاز خواهد شد و در صورت نیاز، کارشناسان فروش کالاسلر با شما تماس خواهند گرفت.

 بله. در زمان نهایی سازی سفارش میتوانید اطلاعات جدیدی برای ارسال سفارش ثبت نمایید.

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید به حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شتاب

به ندرت ممکن است در زمان انجام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این حالت خود بانک مغایرت‏‌ها را بررسی و مرتفع کرده و مبلغ را حداکثر تا ۷۲ ساعت به صورت خودکار به حساب کاربر باز می گرداند.

اطلاعات کارت خود را مجددا بررسی کنید تا صحیح باشد. اگر دوباره قبول نکرد، موارد زیر را امتحان کنید.

  • استفاده از کارت بانکی دیگر
  • خاموش روشن کردن مودم
  • درگاه بانکی دیگری را انتخاب کنید
  • در ساعاتی دیگر، امتحان کنید

برای این منظور شما می‌توانید از محصولات درخواستی به تعداد کم خریداری نمایید، پس از وصول و بررسی کیفیت محصولات، اقدام به ثبت سفارش عمده نمایید.

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول