سبد خرید
0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

حساب کاربری

حداقل 8 کاراکتر

15 55 408 0914

سوالات متداول

چگونه می توانم یک حساب کاربری ایجاد کنم؟

در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

آیا برای خرید از کالا سلر، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

از طریق کد پیگیری سفارش که بعد از خرید در اختیار شما قرار میگیرد.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، شما می توانید با شماره 09144085515 تماس حاصل فرمائید.

آیا قیمت های سایت بروز هستند؟

بله. قیمت محصولات *موجود* پیوسته بروزرسانی می شوند و شما با اطمینان خاطر می توانید محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید.

برای افزایش محدودیت خرید یک محصول چه کار کنم؟

این محدودیت به علت نوسانات بازار بوده لذا با ما تماس بگیرید، تا در صورت امکان محدودیت افزایش یابد.

آیا میتوانم خرید خود را به صورت حضوری انجام دهم؟

خیر. در حال حاضر امکان خرید حضوری وجود ندارد.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید تماس بگیرم؟

خیر. پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورت نیاز، کارشناسان فروش بدر ایران با شما تماس خواهند گرفت.

آیا می توان آدرس و نام شخص دیگری را جهت دریافت سفارش ثبت نمود؟

بله. در زمان نهایی سازی سفارش میتوانید اطلاعات جدیدی برای ارسال سفارش ثبت نمایید.

نحوه پرداخت ثبت سفارشات چگونه است؟

پرداخت آنلاین توسط کلیه کارت های عضو شتاب

آیا ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب بانکی کسر شده باشد؟

به ندرت ممکن است در زمان انجام پرداخت، شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. در این حالت خود بانک مغایرت‏‌ها را بررسی و مرتفع کرده و مبلغ را حداکثر تا ۷۲ ساعت به صورت خودکار به حساب کاربر باز می گرداند.

درگاه بانک، کارت بانکی من را قبول نمی کند؛ چه کار کنم؟

اطلاعات کارت خود را مجددا بررسی کنید تا صحیح باشد. اگر دوباره قبول نکرد، موارد زیر را امتحان کنید. استفاده از کارت بانکی دیگر خاموش روشن کردن مودم درگاه بانکی دیگری را انتخاب کنید در ساعاتی دیگر، امتحان کنید
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
X